طراحی و بهینه سازی سایت پزشکی در اصفهان

طراحی سایت پزشکی و بهینه سازی سایت پزشکی + سامانه رزرو آنلاین

طراحی سایت پزشکی

  • چرا یک پزشک به سایت نیاز دارد ؟

پاسخ این سوال خیلی روشنه . امروزه همه کسب و کارها به یک وب سایت پر بازدید نیاز دارند .

پزشکان و دندان پزشکان هم از این قاعده مستثنی نیستند . طراحی سایت پزشکی و سامانه رزرو آنلاین تخصص کاریزما است . 

یک وب سایت حرفه ای که بتواند محصولات و خدمات شما را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارد و فروش شما را چند برابر کند . 

کاریزما با ارائه خدمات و پشتیبانی 1 ساله و ارائه سئو تضمینی انتخاب خوبی برای شروع کسب و کار مجازی شماست. 

ما در کاریزما یک وب سایت ایده ال برای شما طراحی میکنیم و تمامی نیاز های شما را از دنیای دیجیتال مارکتینگ برطرف خواهیم کرد. 

[vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_btn title=”تماس با ما و درخواست مشاوره” style=”flat” color=”green” align=”center” css_animation=”zoomIn” link=”url:https%3A%2F%2Fkarizmagp.com%2Fcontact-us%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]

 

  • سامانه رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین  : 

دیگر از رزرو تلفنی و … راحت شوید ! با سامانه رزرو کاریزما نوبت های خود را کنترل کنید و امکان پرداخت آنلاین را به مشتریان و بیماران خود بدهید . 

مشاوره و راه های ارتباطی : تماس با ما 

امکانات و ویژگی های سایت پزشکی کاریزما : مشاهده امکانات 

با پیشرفت چشمگیر اینترنت در کشور، امروزه بسیاری از افراد برای یافتن هرگونه اطلاعات،از قبیل اطلاعات پزشکی و درمانی موردنیاز خود، قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنند. در زمینه  پزشکی آمار ها نشان میدهند که در چند سال اخیر با طیف کمتری از بیماران سنتی روبرو هستیم؛ حتی برخی از آن‌ها از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، اقلام درمانی موردنیازشان را تهیه می‌کنند. بنابراین فعالان حوزه پزشکی اعم از پزشکان و مراکز و شرکت‌های خدمات درمانی برای معرفی و بهتر دیده شدن خدمات خود باید حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشند.طراحی وب سایت پزشکی ضمن ارتقای سطح خدمات سلامت کشور می‌توانند به ارتباط بهتر بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی آن‌ها از خدمات پزشکی نقش اساسی ایفا کنند.

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید